پیام تشکر ریاست انجمن علمی طب سنتی ایران

پیام تشکر ریاست انجمن علمی طب سنتی ایران

پیام تشکر ریاست انجمن علمی طب سنتی ایران

بسمه تعالی
مَن لَم يَشكر المَخلوق لَم يَشكر الخالق


 
با سلام و تحیات فراوان
بدیوسیله از مشارکت بی سابقه و ۹۶ درصدی اعضای محترم پیوسته در انتخابات ششمین دوره هیات مدیره مرکزی انجمن علمی طب سنتی ایران که صمیمانه و با حمایت بیدریغ خود باعث خلق حماسه و موجب اعتبار و افتخار گردیدند، سپاسگزاری ‌و قدردانی نموده، تندرستی و سرافرازی همه این عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‏نمایم.
همچنین شایسته است از ناظر محترم و عالیقدر کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت بابت همراهی و حضور موثرشان در فرایند برگزاری انتخابات و نیز از اعضای محترم کمیته برگزاری انتخابات بابت همکاری صادقانه خود صمیمانه تقدیر کنم.  
لازم می دانم از اعلام آمادگی همکاران عزیزی که با کاندیدا شدن در انتخابات، دغدغه مندی، مسئولیت شناسی و حس تعهد پذیری خود را به منصه ظهور رسانده و بر شور و نشاط آن افزودند نیز تشکر و قدردانی کنم.
 علاوه بر این، برای همکاران گرانقدر خود در دوره پنجم هیأت مدیره اعم از اعضای اصلي و علی البدل و بازرس، که بدون هیچ توقع و چشم داشتی و با خلوص نیت، سعی و تلاش وافر خود را برای ارتقای جایگاه علمی و صنفی انجمن علمی بکار برده و با ارائه ایده های ابتکاری و شرکت منظم در جلسات و نیز اطلاع رسانی به موقع اخبار و رویدادهای پیش آمده، باعث نمود بیشتر فعالیت های علمی و صنفی این رشته شدند آرزوی عافیت و سربلندی دارم.
 اینجانب ضمن تبریک پیشاپیش به منتخبین هیأت مدیره دوره ششم و آرزوی توفیق برای این عزیزان، امیدوار هستم که شاهد پیشبرد هر چه بیشتر  اهداف انجمن علمی و به ثمر نشستن زحمات، برنامه ها و اقدامات هیأت مدیره های قبل و خلاقیت، نوآوری و شکوفایی هرچه بیشتر پتانسیل های انجمن علمی طب سنتی ایران باشیم.  
امید است خداوند متعال همه ما را در انجام این مسؤلیت خطیر و به سرانجام رساندن امور و وظائف محوله موفق بدارد تا بتوانیم در معرفی و توسعه کامل و دقیق و مستند مکتب طب سنتی ایران در راستای خدمت رسانی گسترده تر و موثرتر به هم میهنان خود گامهای بلندی برداریم.
در پایان، ضمن بزرگداشت و تکریم زحمات مستمر ولی غیرمشهود کارشناسان محترم دفتر انجمن علمی، یاد و خاطره همه اساتید معظم و در گذشتگان این رشته طبی، به ویژه استاد ارجمند سرکار خانم دکتر شیربیگی - که هنوز فقدان ناگهانی شان را در باور خود نگنجانده ایم - گرامی داشته و علو درجات ایشان را مسالت می نماییم.


 
        دکتر روشنک مکبری نژاد
رئیس هیئت مدیره مرکزی دوره پنجم انجمن علمی طب سنتی ایران           ۱۴۰۳/۶/۲۶

ادمین انجمن علمی طب سنتی ایران