مشاهده ی مثبت سلامتی

این قهوه ای کوچک اسرار آمیز!

photo_2019-11-01_21-14-17.jpg



سنجد حاوی ویتامین سی و کا بوده، ضد اسهال نیز هستند پس اگر مبتلا به یبوست هستید بهتر است از سنجد کمتر استفاده بفرمایید.

در افرادی که تعداد اجابت مزاج زیاد است و بعد هر وعده غذا رخ می‌دهد خوردن دو تا سه عدد سنجد به تقویت گوارش آن‌ها کمک زیادی می‌کند.

جالب توجه است که در اسهال بی‌علت بچه‌ها نیز جوشانده برگ یا میوه سنجد در کنترل اسهال موثر است.

سنجد مقوی قلب است و در پاییز و زمستان مهمان ویژه‌ی ظرف تنقلات شما محسوب می‌شود.

سنجد کالری کمی دارد و همراه تقویت گوارشی آن، در رژیم‌های کاهش وزن انتخاب خوبی می‌باشد.

اگر سنجد را با کمی آب و روغن زیتون بپزید و سپس هسته و پوست آن را جدا کنید، پوره به دست آمده درمان درد مفاصل است.

روش دیگر مصرف سنجد، پودر خشک شده آن است. پودر سنجد با شیر گرم و یک ق. م. شیره انگور در درمان درد و التهاب مفاصل و هم‌چنین جلوگیری و درمان پوکی استخوان موثر است.

حواس‌تان‌ باشد زیاده‌روی نکنید. دوره‌های دو هفته‌ای میل کنید و ده روز استراحت کنید.

پست های هم ریشه:

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید.